Почивката ни в Банско – едно незабравимо преживяване

Решихме да си направим една хубава зимна ски почивка и се запитахме кой зимен куорт да си изберем. След една не дълга разходка из интернет и дилемата се оказа доста малка, а избора ни за ски почивката ни се очерта да бъде Банско. Посрещна ни прекрасно време, и снеговалеж, което обещаваше приятно прекарване още от добре почистените пътища към Банско. Записахме се в парк хотел Гардения, където ни бслужи усмихнат и много добре организиран персонал. Изборът ни на хотел не беше лесен. Хотелите в Банско са многобройни и един от друг всички изглеждат удобни и приятни. Накрая решихме обаче да отседнем в по-малък хотел за почивката ни в Банско. Хотелът се оказа наистина красив, и не е от супер грандиозните хотели, където можеш да се загубиш в коридорите, а стаите са много добре подредени и удобни. Оставихме на бързо багажа и огладнели вече отидохме да хапнем в механа “Кукери”, която е към хотела. Прекрасно място искам да споделя, много приятна обстановка в традиционен стил и вкусна кухня, на която се насладихме и на следващия ден.
Така след обилния обяд решихме да излезем на кратка разходка преди да се качим на ските и да атакуваме примамливо изглеждащите ски писти на Банско. Облечени топло излязохме от топлия хотел и направихме една не дълга разходка из града. Мога с ръка на сърцето да кажа, че града макар и малък има какво да предложи на окото и душата. Приятно натрупалия сняг създаваше уникална атмосфера на тишина и спокойствие чувствах как напрежението и умората, което неусетно се натрупва в големия град сякаш се изтича през краката ми и остава в стъпките, които правя в пресния няколко сантиметров сняг навалял по тротоарите на града. Посетихме църквата “Света троица”, която се оказа не далеч, там запалихме свещи за здраве и се отправихме обратно към хотела. В хотела вече приятно отпочинали след разходката облякохме ски екипите и докато усетим вече скачахме върху тях и се спускахмегонехме по ски пистите на Банско. Бяхме искрено и приятно учудени колко хотели видяхме в Банско близо до ски пистите, едни големи и въпреки това изглеждащи удобни и прекрасно подредени, а други по-малки. Хотелите които забелязахме по път за ски пистите на Банско бяха един от друг по-примамливи и до един, удобни за отсядане с локация такава, че да осигури на посетителите най-удобно придвижване и най-добри условия за спорт и отдих. Минахме например покрай хотел Лион, който е нов хотел хотели явно в Банско, от който видяхме, че тръгва автобус явно редовен с табела на хотела, в който се бяха качили гости на хотела. Същият автобус забелязахме и на пистите, където явно биват организирано заведени почиващите от хотела. В Банско има и хотел от веригата Кемпински наречен “Гранд Арена” (името някак лесно се помни) който се разполага точно до лифт станцията на Банско, а вида му отдалеч издава 5-те звезди оценка.
На ски пистите имаше много смях и забавление, а аз успях да се пльосна на меките си задни части само 2 пъти.
Така някъде до 5 следобед, когато, решихме да се поприберем в хотела и да заменим зимната обстановка с по-лятна такава на вътрешния басейн на хотела. Взехме си по един душ в стаята и се преоблякохме за басейна, където плувахме и се позабавлявахме в топлата вода в него. Последваха вечеря и отпочиващ сън. Винаги съм се чудел, когато правим подобна почивка, как живеем изобщо в онази лудница на големия град. Толкова е тихо и приятно, че чак е странно, но за сметка на това събждайки се сутринта на развиделяване не можеш да повярваш на часовника и на себе си, как може за толкова кратко време да се чувства човек така отпочинал.
За втория ден от почивката ни бяхме решили да направим една разходка из близките забележителности. Посетихме къщите на Неофит Рилски и Никола Вапцаров, където добавихме по един печат в туристическите книжки за 100-те национални туристически обекта на България. Къщите са много интересни и ни потопиха в едно отминало време, и дори самата архитектура на къщите е любопитна. За съжаление няколкото други музеи, покрай които минахме по време на разходката си не посетихме, но това бе съвсем умишлено с идеята следващият път, когато дойдем пак в Банско да посетим и тях и така да имаме нови емоции. Честно да си кажа може би просто гледката, която се откриваше към пистите на моменти ни караше да потриваме ръце за пистите вече, за това хванахме бързичко обратно към хотела и пак на пистите след един хубав обяд сготвен в традиционен български стил. Вечерта доволно уморени се изпънахме в интересно и уникално подредения лоби бар на хотела, след което бързичко се мушнахме под завивките.
Сутринта доволно отпочинали отново събрахме багажа и отпътувахме от Банско с мисълта и общото мнение, че следващата ни ски почивка определено ще е пак в ще е пак в Банско.

HTML код на статия

Автор: navi

VN:F [1.9.18_1163]
Рейтинг: 0.0 от 6 звезди. (от 0 гласа)